Bloodmoon - Supportforum

Go Back   Bloodmoon - Supportforum > Old Dutch forum > The old Dutch forum (read only!) > Game & Support > Help & Vragen

Notices

Thread Tools Display Modes
Old 17.02.2012, 10:58   #1
DarkShadowWolf
Senior Member

DarkShadowWolf's Avatar

Default Roedel spelerslevels

Bij ons in de roedel hebben we een probleempje (bugje?)
Als je met de muis over de leden gaat dan komt daar hun level, gouddonaties en invloeddonaties te staan.
Nu kloppen bij ons de levels niet meer bij iedereen. Zo is er een lid van level 43 die in de roedel weergegeven wordt met level 45 en iemand van level 60 wordt weergegeven als level 62. Iemand van level 33 is in de roedel ineens level 36.
Nog sterker: Iemand van level 25 staat in de roedel vermeld als level 33:

(Sorry als ik geen andere leden als voorbeeld mag geven, maar bij mij klopte alles toevallig wel weer...)

Ook zijn er door leden melding gemaakt dat hun invloeddonatie omlaag of bij sommige omhoog gegaan is. Maar dit kan ik helaas niet controleren.
Is dat ook een bug of is dat het resultaat van een opgestapte Alfawolf?

Want bij zijn vertrek (hij besloot overnieuw te beginnen) gaat er wel invloed af van de totale invloed, maar dat zou toch niet van de ledenscore af moeten gaan?
Old 18.02.2012, 03:37   #2
jodarts
Senior Member

Dit klopt helemaal. Ik heb ditzelf ook al vernomen. Het is zeer vervelend.

Ik maak zelf ook websites, maar voor playa is het blijkbaar moeilijk om iets uit de database goed te projecteren op de website.
Old 02.03.2012, 05:12   #3
jodarts
Senior Member

Er is echter nog iets. Als je een lid promoveert tot alfa wolf staat er in de tekst dat een alfa wolf het dubbele aan invloed doneert. Ik heb gecheckt, maar dit werkt niet. Ze doneren gewoon het standaard aan invloed, er wordt niks verdubbeld .
Old 09.03.2012, 17:54   #4
Sergej
Senior Member

Sergej's Avatar

@Darkshadowwolf
Is de bug al opgelost in je clan?

@jodarts
De dubbele invloed die een alfawolf heeft is niet de invloed die men kan doneren. Hier wordt met invloed de 'belangrijkheid' in de clan bedoeld. Dat deze mensen 2x zoveel dingen kunnen doen en bepalen. Het staat er inderdaad een beetje krom moet ik zeggen
Old 10.03.2012, 01:58   #5
Rhiac
Junior Member

Dit probleem geldt niet voor alle spelers in onze roedel Sergej. Het gebeurt wanneer iemand de roedel verlaat, dan schuive de spelername een plaats naar boven, maar de lvl/gedoneerde invloed niet bepaald...

Rhiac is offline  
Old 10.03.2012, 02:07   #6
DarkShadowWolf
Senior Member

DarkShadowWolf's Avatar

Idd, het probleem is nog altijd niet opgelost (lijkt wel erger geworden als ik Shindou's situatie zie )
Old 10.03.2012, 04:30   #7
jodarts
Senior Member

@sergej.

Geeft het antwoord dan wel in het juiste topic en niet ergens anders. dit geeft verwarring.
in een ander topic had ik gevraagd voor de kwestie "dubbele" invloed. Hier schrijf je het antwoord.
Zie daar dus mijn reactie.
Old 10.03.2012, 07:17   #8
Sergej
Senior Member

Sergej's Avatar

Ja omdat je hier ook toevallig die vraag stelde DUs ik dacht geef hier ook het antwoord. Dan lees je het zeker.

@Rhiac
Doet het probleem zich ook voor als je nadat er iemand de clan heeft verlaten je opnieuw inlogt? Staat het er dan nog steeds? Als dat wel zo is zou ik dat graag willen weten. Dan laat ik het Playa weten
groeten sergej
Old 10.03.2012, 09:47   #9
Rhiac
Junior Member

Ik log vanop verschillende plaatsen uit & in, dus het maakt echt niet uit, het blijft zo staan. Het probleem ligt dus duidelijk bij Playa .

Rhiac
Rhiac is offline  
Old 16.03.2012, 16:45   #10
Sergej
Senior Member

Sergej's Avatar

Dat valt onder problemen met de database denk ik

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules