Bloodmoon - Supportforum

Go Back   Bloodmoon - Supportforum > Old Dutch forum > The old Dutch forum (read only!) > Game & Support > Strategie & Tactieken

Notices

Thread Tools Display Modes
Old 23.03.2012, 09:57   #1
Rhiac
Junior Member

Default Behendigheid

Goedeavond weerwolven & gedrochten .
Het irriteerde mij voordien en nog steeds vind ik het gewoonweg onlogisch.
Heb het nu verscheidene keren voorgehad, tegestanders met 100-200 minder behendigheid als mij en toch slagen ze erin om mij 3-4x in een gevecht te ontwijken terwijl ik geen bal ontwijk. Zelfs men 'vijand' is zo verbaasd dat ik al een bericht heb gekregen 'hoe kun je nu verliezen tegen mij?'
Word de ontwijk kans nu bepaald op je behendigheid lvl of op je geluksniveau?!?!
Rhiac is offline  
Old 23.03.2012, 15:14   #2
Sergej
Senior Member

Sergej's Avatar

Tsjaah er komt natuurlijk ook een beetje geluk bij kijken. Maar in principe zou jij GEMIDDELD meer moeten ontwijken dan jouw tegenstander
Old 24.03.2012, 00:51   #3
Rhiac
Junior Member

In principe ja.... maar blijkt toch voor geen meter te kloppe in mijn oge -.-
Rhiac is offline  
Old 24.03.2012, 05:37   #4
Paul
Senior Member

Paul's Avatar

balen, zojuist weer eens verloren van zitka die mij 4x ontweek, en ik hem 1x
behendigheid: hij ongeveer 1500 ik ongeveer 2000
maar over het algemeen ontwijk ik hem meer, dus ik denk dat je soms gewoon pech hebt, maar dat de kans wel degelijk bepaald wordt door je behendigheid
Paul is offline  
Old 24.03.2012, 09:48   #5
gewoonikke
Member

Het is door de geluksgfactor geen skill waar ik me 100% op zou focussen nee. je bent dan vele malen beter af met kracht en/of wilskracht.
gewoonikke is offline  
Old 25.03.2012, 10:15   #6
Rhiac
Junior Member

Juist een gevecht gehad, men tegestander heeft 1360 behendigheid en ik 1730, ze heeft me 2x ontweken en ik haar 3x. Serieus, hier moet iets aan gdn worden.
En ik moet geen antwoord hebbe van " ze zal geluk gehad hebbe zeker? " da boeit me niet en slaagt op geen bal, kheb bijna 400 meer behendigheid, als alles op geluk word bepaald in dit spelleke, dan stop'k direct
Rhiac is offline  
Old 25.03.2012, 11:01   #7
Arnereus
Junior Member

Gozer, kalmeer eens, en denk eens na, in het echt, als iemand bijvoorbeeld veel meer "Behendigheid" heeft dan de ander, dan heeft de slechtere toch nog steeds kans om te ontwijken? Geluk heeft een grote impact in dit spel, anders is er toch ook geen lol? Anders kan ik nooit meer winnen van iemand met betere stats.....
Arnereus is offline  
Old 25.03.2012, 11:39   #8
Paul
Senior Member

Paul's Avatar

Misschien zou je eens een paar gevechten achter elkaar moeten kijken hoevaak je ontwijkt en ontwijkt wordt. Het is logisch dat het voor kan komen dat de ander je vaker ontwijkt dan andersom, ondanks minder behendigheid. Andersom zal het echter vaker voorkomen.
Zo kan je ook zeggen: Ajax is beter dan FC Utrecht dús zullen ze altijd meer scoren dan FC Utrecht. Dat is niet zo: Ajax verloor dit seizoen beide competitieduels tegen FC Utrecht, maar toch staat Ajax hoger.
Ik weet het, dit heeft niks met het spel te maken maar het is maar een voorbeeld
Paul is offline  
Old 26.03.2012, 14:20   #9
The killer
Senior Member

Pff wrm dreigt iedereen in zulke spellen om te stoppen....
Het gaat volgens mij om geluk, en dat vindt ik eigenlijk best goed.

Als het alleen maar om de behendigheid gaat kan je net zo goed alleen behendigheid trainen.
Voorbeeld: Jodarts behendigheid: 2256, dan is er iemand die in het spel alleen zijn behendigheid traint dus die heeft 4000 bijv. behendigheid dan zou hij dus eigenlijk moeten winnen omdat hij dan alles ontwijkt...

Mijn conclusie: Als het meer om de behendigheid gaat is het spel niet meer leuk je hebt gewoon geluk nodig, net zoals in het echte leven.
The killer is offline  
Old 26.03.2012, 15:30   #10
jodarts
Senior Member

het gaat om het totale plaatje heb ik het idee en een factor geluk heb je zeker nodig.... Ik verlies heus ook wel eens een kasteel gevecht.

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules