Bloodmoon - Supportforum

Go Back   Bloodmoon - Supportforum > Old Dutch forum > The old Dutch forum (read only!) > Game & Support > Suggesties & IdeeŽn

Notices

Thread Tools Display Modes
Old 24.03.2012, 01:12   #1
Rhiac
Junior Member

Default Clanaanvallen

Zoals iedere groep/clan/roedel/whatever heeft als doel, zo hoog mogelijk geraken in de lijst met een gezellige hoop onder elkaar. Hoe hoger je geraakt, hoe duurder de upgrades kosten (duh...). Het word niet zo gezellig meer om dag in dag uit door ťťnzelfde k**clan aangevallen te worden en steeds meer dan 1000 invloed van ons te rippe . Kstel dus hierbij de volgende regel voor (indien je dezelfde groep aanvalt), eerste dag steel je 10%, 2e dag op rij 7%, 3e dag op rij 4% enz....
Als je zo je invloed & macht wilt behalen door dagelijks een veel zwakkere tegestander aan te vallen, getuigt van niet veel karakter

Rhiac
Rhiac is offline  
Old 24.03.2012, 01:20   #2
Arnereus
Junior Member

uhmmm, dat mag jij dan wel denken, maar ga dan gewoon naar een betere clan, en upgrade je Charisma, 1000 is heel weinig hoor.

MvG,

Arne
Arnereus is offline  
Old 24.03.2012, 01:35   #3
Rhiac
Junior Member

Ik upgrade men charisma dagelijks langzaam aan, maar niet iedereen in de roedel denkt er zo over eh. Dus veel nut heeft het niet echt...

EDIT: Kben geen voorstander van 'roedelhopping', niet alleen positie geldt in een spel
Rhiac is offline  
Old 24.03.2012, 02:19   #4
Arnereus
Junior Member

Klopt natuurlijk ook weer, maar het is ook wel een team-spel, dus je moet wel als een team spelen natuurlijk.
Arnereus is offline  
Old 24.03.2012, 04:24   #5
jodarts
Senior Member

ik snap je probleem rhiac. ik vind het ook niet leuk dat het zo geregeld is, maar wij vallen gewoon een clan/team aan welke op dat moment de meeste invloed heeft staan. Wat zou je zelf doen?

Laten we de update afwachten, alvorens support weer te spammen.
Old 24.03.2012, 09:43   #6
gewoonikke
Member

Bericht komt uit de verkeerde clan...wij (bloodyhell) hebben het geluk dat we iedere clan op dit moment weten te verslaan. Door de hoeveelheid invloed die upgrades kosten is vooral Wolverines bij ons nu veel de sjaak en zo nu en dan een andere clan.
Maar goed, bij jullie valt voor ons niet veel te halen en zodoende hebben jullie eigenlijk nooit last van ons. Maar zomaar even een countervraag, hoe sta jij tegenover 10x iemand binnen 1 minuut aanvallen in de arena als dat om eer gaat? Gevechten waar verder niks mee gebeurd qua eer laten we maar even buiten beschouwing en jij doet het niet, maar binnen jou roedel gebeurd het wel.

Je hebt gelijk dat de situatie voor velen zeker nog niet ideaal is en dat er wellicht na een betere/leukere oplossing gezocht kan worden, bv een plafond aan het maximum te stelen invloed stellen. Maar verlies niet uit het oog wat er binnen je eigen roedel gebeurd wat mijn inziens dan ook als een spelbederf kan worden opgevat.
gewoonikke is offline  
Old 24.03.2012, 10:25   #7
jodarts
Senior Member

als je iemand 10 maal binnen een minuut aanvalt kost dat degene 9 bloedstenen, als hij dat ervoor over heeft moet hij dat weten. hij kan dan maar een bloedpunt pakken en een beetje eer eventueel. Ik zou daar persoonlijk niet wakker van liggen. Ik val iedereen die ik kan gewoon 1 maal per dag aan, maar mocht het toevallig zo zijn dat de nr 2 dicht bij me zou staan en er eer te verdienen viel zou ik diegene ook vaker op een dag aanvallen. Dit hoort nu eenmaal bij het spel. Ik vind het eerder dom als iemand voor een bloedsteen een beetje eer wil roven.

wat de clan aanvallen betreft geef ik bloody hell groot gelijk dat ze ons steeds aanvallen, andersom zou ik het ook doen als ik bovenaan stond.
Ik heb hierover al tegen playagames geklaagd dat het eigenlijk niet eerlijk is dat de koploper alles kan pakken van de lageren. Dit geldt ook voor mij als nr1van de personen. Ik kan in de arena elke dag 10 bloedpunten extra verdienen. dit is ook niet leuk voor degenen die onder mij staan. Ook dit heb ik doorgegeven aan playagames.

Ik hoop dat de update van dit spel deze dingen ook regelt, dat het nu inderdaad allemaal wat eerlijker gaat. De vorige update was gewoon prutswerk....
Old 24.03.2012, 10:54   #8
gewoonikke
Member

Ik ben het met je eens en maak me er verder ook niet zo druk over Jodarts maar bedoel aan te geven dat het heel makkelijk kan zijn om te schoppen naar andere

Maar goed, hoop samen met jullie dat er een beter systeem komt voor zowel invloed dat je verliest als idd ook de minuten. Afhankeliijk van je ranking tussen soortgenoten verlies je met een beetje pech meer bloed dan dat je kan verdienen met de gevechten. Voor het gros zal het echter een 5 om 5 zijn en daardoor gaat het eigenlijk ook al nergens meer om.
gewoonikke is offline  

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules