Bloodmoon - Supportforum

Go Back   Bloodmoon - Supportforum > Old Dutch forum > The old Dutch forum (read only!) > Game & Support > Algemeen

Notices

Thread Tools Display Modes
Old 12.08.2012, 06:06   #1
Rhiac
Junior Member

Default Arena

Ik vind dat er een limiet moet gezet worden op het aanvallen op éénzelfde persoon. Ik wil ook zo snel mogelijk mijn 'Gevechten' bonus krijgen, maar als je het zo wilt verdienen, chapeau dan... Ik val maar 1x/dag éénzelfde persoon aan, zelfs toen ik deze persoon (screenies) verslagen kon, wederzijds respect blijkt dus ver te zoeken ! Ben nu een aantal dagen weg geweest, men inbox zit vol, maar ben er zeker van dat dit kinderachtig gedrag zich nog steeds voor deed.

Rhiac is offline  
Old 12.08.2012, 06:15   #2
jodarts
Senior Member

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vind, maar het hoort nu eenmaal bij het spel. Ikzelf val iedereen die ik kan ook 1 maal aan, maar bena is inactief en die val ik elke dag meerdere malen aan om een punt te halen voor mijn aantal gevechten. Zodra ze niet meer in mijn lijst voorkomt val ik meerdere mensen een aantal keren aan per dag.

Je verliest er misschien alleen maar een beetje eer mee als iemand je meerdere malen aanvalt en de eerste keer een punt van je uithoudingsvermogen. Maar.. wees eens eerlijk, als je toevallig degene die boven je staat kunt verslaan en daar eer van kunt pakken zou je het toch ook doen? Ik wel in ieder geval. Ik vind daarom deze aanvallen ook niet kinderachtig, het hoort er gewoon bij.
Old 12.08.2012, 09:42   #3
Rhiac
Junior Member

Sorry, maar ik vind het niet kunnen dat een lvl145 op 11e positie met 50000+ eer een lvl109 op 24e positie met 31000+ eer zoveel male moet aanvallen. Wanneer je beide personages vergelijkt in sterkte, ze zouden gewoon geen gevecht mogen voeren, het is belachelijk. Je kan dan evengoed iemand met een waterpistool tegenover iemand zetten die een Kalashnikov heeft :an:!
Rhiac is offline  
Old 12.08.2012, 12:09   #4
jodarts
Senior Member

Ik snap dat je het niet leuk vind, maar ik vrees dat playagames hier niets aan gaat veranderen. Je staat in haar deel van de arena. Ik heb zelf ook al eens aangegeven dat dit uitgebreid moet worden en moet worden aangepast.

Ik sta nr 1. Ik kan ongestoord iedere dag 10 uithoudingspunten extra scoren.
Ik krijg dan wel geen eer meer voor mijn gevechten, maar ik ben ook van mening dat als het verschil in level te groot is ik ook geen punten meer kan pakken van de "lageren" .

Ik moet echter wel de kans hebben om mensen aan te vallen, omdat ik ook mijn medailles wil halen.

Als ik iedere dag slechts 10 aanvallen zou kunnen doen dan en medaile level 10 is 25.000 gevechten ben je 2500 dagen bezig. oftewel ruim 6 jaar(!). Zolang ben ik niet van plan dit spel te spelen. Het verveelt nu al.....
Old 12.08.2012, 16:01   #5
gewoonikke
Member

och t maakt geen klap uit.
Kost 1 minuut per dag, niks meer niks minder. Bij een verschil van meer dan 1000 eer speel je geeneens meer om eer en telt t puur voor de medaille.
gewoonikke is offline  
Old 18.08.2012, 10:14   #6
Ellyca
Senior Member

Ellyca's Avatar

Als je ff logisch denkt, is toch raar om heleboel keren op een dag dood te gaan?

Owkee, en nu serieus.
Tuurlijk is het logisch dat je je doel wilt halen, maar als je een even een paar dagen weg bent en je komt terug, dan wordt je ook niet blij van een volle mailbox met alleen maar notificaties van aanvallen. Moet je dat allemaal weer gaan verwijderen. En misschien mis je misschien een belangrijk mailtje, wat je niet ontvangen hebt wegens een volle inbox.

©Kirishi
Ellyca is offline  

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules